10720_18.jpg
Provider image

Dienstverlening is de dag van vandaag meer dan louter informeren en hulp verlenen. De burger verwacht een open communicatie en inspraak in de beslissingen die genomen worden binnen zijn leefomgeving. In deze publicatie beschrijven we een aantal essentiële methodes en technieken die gemeentes, interlokale organisaties, OCMW’s en gemeentebedrijven kunnen aanwenden om een kwaliteitsvolle dienstverlening aan te bieden. Hoewel de toepassing in het boek voornamelijk gericht is op lokale besturen, is de uitgave nuttig voor al wie professioneel bezig is met het organiseren en vormgeven van dienstverlening. Enkele facetten die in het boek aan bod komen: Visie en beleid Gebruikers Kanalen voor dienstverlening Trend Talloze praktijkvoorbeelden

Verder lezen?

Je bent niet aangemeld als VVSG-lid of hebt niet het correcte abonnement om dit item te bekijken.

Inloggen Abonneren

Deze inhoud is enkel beschikbaar voor VVSG-leden. Of deze inhoud is enkel beschikbaar voor VVSG-leden met een Extenso-abonnement.

  • VVSG-leden hebben toegang tot exclusieve ledeninformatie.
  • VVSG-leden met een Extenso-abonnement krijgen bovendien toegang tot de informatie van Inforum, Pinakes en Politeia.

Lees meer informatie over onze formules.