LDC campagne WEB.png
Provider image

Met de campagne 'In het LDC...' wil het Netwerk Thuiszorg samen met jou de meerwaarde van je lokaal dienstencentrum in de kijker zetten. In 2022 lanceerden we elke maand een nieuwe banner voor je e-mailhandtekening.

Elke banner belicht hoe het lokaal dienstencentrum de buurt zorgzamer maakt. Daarnaast bieden we briefpapier en een postkaart aan om getuigenissen te verzamelen bij gebruikers en medewerkers. 

Plaats de banner in je e-mailhandtekening

Volg de volgende stappen. 

  1. Download de banner.
  2. Open in Outlook een nieuwe e-mail.
  3. Klik op 'Handtekeningen.'
  4. Selecteer jouw e-mailhandtekening.
  5. Plaats je cursor onder de e-mailhandtekening en klik op het afbeeldingsicoontje (in de balk rechts). 
  6. Voeg de banner in (breedte 16,75 cm).

Verzamel je mee getuigenissen?

Weten inwoners van je stad of gemeente waarvoor ze in het lokaal dienstencentrum terecht kunnen? Hoe ervaren mensen jouw lokaal dienstencentrum? Wat betekent het dienstencentrum voor haar gebruikers en medewerkers?

Met het briefpapier en de postkaarten verzamel je al deze waardevolle informatie. Deel ze uit in je gemeente of lokaal dienstencentrum en spoor je publiek aan om hun mening en ervaringen neer te pennen. Peil ook online naar getuigenissen en gebruik het digitaal campagnebeeld op je website, facebookpagina, Hoplr.

Wat kan je doen met de input die je ontvangt? We doen enkele suggesties. 

  • Gebruik de informatie als insteek voor jouw meerjarenplan (link met buurtanalyse).
  • Deel (een passage) uit de getuigenissen en toon hoe jouw dienstencentrum het verschil maakt. Delen kan via sociale media, maar ook in een brochure of een jaarverslag. Want storytelling wérkt.
  • Deel de getuigenissen met jouw regionale medewerker van het Netwerk Thuiszorg. Zo wegen we samen met échte verhalen op het beleid.

download het briefpapier (pdf)
download de postkaart (pdf)
download de postkaart met bijsnijmarkeringen (pdf) 
download de postkaart als afbeelding