Mijn wachtwoord werkt niet meer. Wat moet ik doen?

Account

Had je een account op vvsg.be, steunpuntkinderopvang.be of netwerkthuiszorg.be, maar werkt je wachtwoord niet meer om in te loggen op onze website? Volg de onderstaande stappen. We hebben onze inlogmethode vernieuwd om het gebruik eenvoudiger en veiliger te maken. 

Als je werkt bij een lokaal bestuur of organisatie die Office 365 gebruikt, log je nu in met je werkaccount. Dit betekent dat je je werkmailadres en het bijbehorende wachtwoord gebruikt – hetzelfde wachtwoord dat je gebruikt voor toegang tot Outlook of andere systemen van je organisatie. Zo hoef je geen apart wachtwoord meer te onthouden en is je account beter beschermd.

Klik bovenaan op de groene knop 'Mijn VVSG' en kies Aanmelden. Gebruik je organisatieaccount om in te loggen door je werkmailadres en wachtwoord in te voeren in het Microsoft-inlogvenster.

Gebruik je een persoonlijke account? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan.

  • Geef je persoonlijke e-mailadres in in het Microsoft-aanmeldvenster.
  • Om een nieuw wachtwoord in te stellen, druk je op 'Wachtwoord vergeten'.
  • Volg de stappen om een nieuw wachtwoord in te stellen. Je ontvangt een e-mail met verdere instructies.
  • Of vraag een code aan om in te loggen. Vul je e-mailadres in, en je ontvangt een code waarmee je kunt inloggen.

Kun je nog steeds niet inloggen? Neem contact op voor ondersteuning.