3_C1-20het-20nieuwe-20campagne-20voeren.jpg
Provider image

De politieke succesverhalen van de afgelopen jaren tonen aan dat je door het juist inzetten van sociale media en big data de verkiezingen kan winnen. Dit nieuwe campagne voeren heeft als doel het juiste publiek met de juiste boodschap te bereiken. Daarnaast moet je als politicus voortdurend bezig zijn met het optimaliseren van je inspanning. Je strategie heeft immers enkel aan belang toegenomen. Het is niet meer voldoende om enkel en alleen wat berichten online te plaatsen. Politici worden content marketeers - en dit continu, niet enkel tijdens de campagne.

Verder lezen?

Je bent niet aangemeld als VVSG-lid of hebt niet het correcte abonnement om dit item te bekijken.

Inloggen

Deze inhoud is enkel beschikbaar voor VVSG-leden. Of deze inhoud is enkel beschikbaar voor VVSG-leden met een Politei Lokaal-abonnement.

  • VVSG-leden hebben toegang tot exclusieve ledeninformatie.
  • VVSG-leden met een Politeia lokaal-abonnement krijgen bovendien toegang tot de informatie van Politeia.