Auteur:

Gepubliceerd op: 19-01-2022

De VRT is op zoek naar gastgemeenten voor de jaarlijkse paaszoektocht van Radio 2 in de periode van 2 tot 18 april 2022. De campagne biedt een mooie opportuniteit om je stad of gemeente in de kijker te zetten op een ludieke manier. Lokale besturen die deelnemen, kunnen naast een uitgewerkt concept voor een coronaveilige paaszoektocht rekenen op een uitgebreide campagne met vermeldingen in radioprogramma's, spots, online en sociale media.

Alles samen komen de bijbehorende communicatie-acties neer op een campagnewaarde van 15.175 euro. Van de deelnemende locaties wordt in ruil een financiële vergoeding van 7500 euro gevraagd en een afhaalpunt waar de virtueel gevulde manden omgeruild kunnen worden voor een echte beloning. De paaseieren zijn tijdens deze editie immers fictief om fysieke contacten te vermijden.


Meer info

Lees de presentatie na of neem contact op met Peter Rossiers (Tel: +32 2 741 42 96) van VRT Brand Extensions. 

Dit bericht kadert in het samenwerkingscharter Citymarketing dat de VVSG met de VRT heeft.

Nathalie Debast