Auteur:

Gepubliceerd op: 21-10-2020

Naar jaarlijkse gewoonte vieren we in november de Dag van de Ondernemer, op 20 november om precies te zijn. Deze dag wordt georganiseerd door UNIZO naar aanleiding van de Global Entrepreneurship Week (16-21 november), een wereldwijde campagne om ondernemerschap te promoten. 

We kunnen het er allemaal over eens zijn: ondernemers hebben het afgelopen jaar een bijzonder zware koers gereden. En dat doen ze nog steeds, want het einde van de coronacrisis is nog lang niet in zicht. Maar één ding hebben onze ondernemers alvast bewezen: het zijn échte flandriens, stuk voor stuk!

Van grote bedrijfsleiders en jonge starters tot de koffiebar om de hoek, de schoonheidsspecialiste die je hielp relaxen en de schrijnwerker die je trap maakte. Ze kregen massaal de wind op kop, moesten het wiel lossen, reden lek… Het was harken. En stoempen. Maar ondanks alles kropen ze telkens weer moedig in het zadel. Vallen, maar vooral weer opstaan en vooruitkijken, met een ongelooflijk grinta.

Daarmee is meteen ook de toon voor deze campagne-editie gezet. De campagne wordt gelanceerd op 19 oktober en zal lopen tot 20 november, de Dag van de Ondernemer. Ook steden en gemeenten kunnen deze campagne mee ondersteunen.

Deel de boodschap via sociale media met de hashtage #dagvandeondernemer of plaats een advertentie in jullie nieuwsbrief. Neem zeker ook een kijkje op de website van Unizo voor het campagnemateriaal en extra info. Voor vragen kan je terecht bij Anna Craps.

Thomas Rottiers