Cover_Webcare_7.jpg
Provider image

Of een organisatie online kanalen heeft of niet, eigenlijk maakt dat niet uit. Organisaties worden sowieso online besproken en beoordeeld. Ze kunnen dus maar beter online aanwezig zijn en dat oordeel proberen te beïnvloeden. Een goede webcare draagt dan ook in hoge mate bij aan het imago van organisaties. En niet enkel aan het imago: ook de kwaliteit van de werking en de producten of diensten gaat erop vooruit als men aan de slag gaat met de feedback die men krijgt via interactie met doelgroepen. Laat je niet intimideren door horrorverhalen over trollen en azijnpissers. Met al de praktische tips van onze expert en een dosis gezond verstand komt u al een heel eind verder!

Verder lezen?

Je bent niet aangemeld als VVSG-lid of hebt niet het correcte abonnement om dit item te bekijken.

Inloggen

Deze inhoud is enkel beschikbaar voor VVSG-leden. Of deze inhoud is enkel beschikbaar voor VVSG-leden met een Extenso-abonnement.

  • VVSG-leden hebben toegang tot exclusieve ledeninformatie.
  • VVSG-leden met een Extenso-abonnement krijgen bovendien toegang tot de informatie van Inforum, Pinakes en Politeia.

Lees meer informatie over onze formules.