11434_11.png
Provider image

Sociale media zijn niet meer weg te denken en genereren tal van uitdagingen en opportuniteiten op vlak van informatiemanagement. Overheden en (non-profit)organisaties hebben de verantwoordelijkheid om de burger kwalitatief te informeren via diverse communicatiekanalen en zo ook sociale media. Er stellen zich echter enkele vragen: Wat zijn die sociale media, en zijn ze ook nuttig of zelfs essentieel voor overheden en organisaties? Welke sociale media zijn er? Hoe pakt u dat veilig aan, ‘iets doen op sociale media’? Hoe neemt u het op in uw beleid? Wat zijn de gevolgen voor uw ‘online reputatie’ en dataveiligheid?

Verder lezen?

Je bent niet aangemeld als VVSG-lid of hebt niet het correcte abonnement om dit item te bekijken.

Inloggen

Deze inhoud is enkel beschikbaar voor VVSG-leden. Of deze inhoud is enkel beschikbaar voor VVSG-leden met een Politei Lokaal-abonnement.

  • VVSG-leden hebben toegang tot exclusieve ledeninformatie.
  • VVSG-leden met een Politeia lokaal-abonnement krijgen bovendien toegang tot de informatie van Politeia.