12820_22.jpg
Provider image

De perceptie van een organisatie of merk door haar omgeving vormt haar reputatie. Ook de overheidssector en non- en social-profitorganisaties hebben er alle belang bij een sterke en positieve reputatie op te bouwen en te onderhouden met de maatschappij en hun doelgroepen. Dat is niet enkel werk voor de communicatieverantwoordelijke, maar voor iedere medewerker van de organisatie. Via deze content leert u hoe u nu precies te weten komt welke reputatie uw organisatie heeft en hoe u die kan veranderen. Auteurs Geert Stox en Machteld Weyts tonen aan de hand van goede praktijkvoorbeelden uit binnen- en buitenland en allerlei concrete tips de weg naar een sterke reputatie voor uw organisatie.

Verder lezen?

Je bent niet aangemeld als VVSG-lid of hebt niet het correcte abonnement om dit item te bekijken.

Inloggen

Deze inhoud is enkel beschikbaar voor VVSG-leden. Of deze inhoud is enkel beschikbaar voor VVSG-leden met een Extenso-abonnement.

  • VVSG-leden hebben toegang tot exclusieve ledeninformatie.
  • VVSG-leden met een Extenso-abonnement krijgen bovendien toegang tot de informatie van Inforum, Pinakes en Politeia.

Lees meer informatie over onze formules.