10909_23.jpg
Provider image

Een breed draagvlak is meer dan ooit een kernvoorwaarde om een beleid, project of idee duurzaam vorm te geven. Burgers, medewerkers en klanten eisen terecht en steeds nadrukkelijker hun plek op bij beslissingsprocessen van overheden, organisaties en ondernemingen. Inspraak en participatie zijn dus absoluut noodzakelijk maar niet voldoende. Draagvlakcreatie is een delicate evenwichtsoefening in strategische communicatie met belanghebbenden en vergt dus naast uitzonderlijke communicatievaardigheden ook uitstekend people management. Via deze content leveren we de bouwstenen voor succesvolle draagvlakcreatie in een logisch en helder 10-stappenplan. Voorts inspireren we de lezer met soms verrassende toepassingen van recente ontwikkelingen op het vlak van communicatie. Marketingtechnieken die gebruikt worden om merken onder de aandacht van consumenten te brengen, bieden overheden en organisaties volop kansen om samen met hun medewerkers en klanten te bouwen aan een sterk draagvlak voor hun beleid, project of idee. Deze content is een must voor bestuurders en medewerkers van lokale overheden, organisaties en verenigingen.

Verder lezen?

Je bent niet aangemeld als VVSG-lid of hebt niet het correcte abonnement om dit item te bekijken.

Inloggen

Deze inhoud is enkel beschikbaar voor VVSG-leden. Of deze inhoud is enkel beschikbaar voor VVSG-leden met een Politei Lokaal-abonnement.

  • VVSG-leden hebben toegang tot exclusieve ledeninformatie.
  • VVSG-leden met een Politeia lokaal-abonnement krijgen bovendien toegang tot de informatie van Politeia.