10803_22.jpg
Provider image

Voor heel wat overheden en organisaties vormt hun website het hart van de informatiestroom. Websites zijn vandaag echter meer dan een louter communicatiekanaal. Naast het geven van informatie kan een website ook ingezet worden voor dienstverlening of productverkoop. Bovendien hebben steeds meer organisaties meer dan één website. Hoog tijd dus om stil te staan bij de keuzes die van belang zijn bij de uitbouw van een online identiteit, die onderdeel is van het totale imago van een organisatie of overheid. We gaan in op de verschillende aandachtspunten, valkuilen, methodieken en referentiekaders.

Verder lezen?

Je bent niet aangemeld als VVSG-lid of hebt niet het correcte abonnement om dit item te bekijken.

Inloggen

Deze inhoud is enkel beschikbaar voor VVSG-leden. Of deze inhoud is enkel beschikbaar voor VVSG-leden met een Politei Lokaal-abonnement.

  • VVSG-leden hebben toegang tot exclusieve ledeninformatie.
  • VVSG-leden met een Politeia lokaal-abonnement krijgen bovendien toegang tot de informatie van Politeia.