Voor een sterk lokaal bestuur

Kies hieronder uw thema

Zomerse BOB campagne van start




Drukbezette terrasjes, smeulende barbecues, knusse stadsfestivals en openluchtevenementen ... Het zijn de onmisbare ingrediënten voor een op en top Belgische zomer in uw gemeente.

Bovendien barst tussen 14 juni en 15 juli met het WK voetbal de voetbalgekte weer los in uw stad, gemeente of politiezone. Overal volgen supporters de match in de huiskamer of op groot scherm op markten, in cafés en in sportzalen (er werd recent een rondzendbrief gepubliceerd met richtlijnen voor evenementen in het kader van het WK voetbal en de nieuwe voetbalwet trad op 1 juni in werking).

Maar het feest is pas echt compleet als er ook een BOB in het gezelschap is!

De BOB-campagne kleedt zich geheel in dit zomers jasje met de slogan 'BOB en trots erop'. De missie is niet min: het aantal verkeersslachtoffers door rijden onder invloed van alcohol blijvend doen dalen. Om die opdracht te realiseren slaan de VSV, Brussel Mobiliteit en het AWSR opnieuw de handen in elkaar met Assuralia, de Belgische Brouwers en Vias institute.

BOB duikt overal op tussen 7 juni en 31 augustus om de burger te sensibiliseren met een simpele boodschap: BOB zijn, dat kan op heel wat verantwoorde manieren. Is hij zelf chauffeur, dan raakt hij geen druppel alcohol aan. Is hij van plan om iets te drinken? Dan regelt BOB vooraf de terugkeer met een taxi, het openbaar vervoer ... Keuze genoeg! Eén ding staat vast: iedereen kan blindelings vertrouwen op BOB. En dat is iets om terecht trots op te zijn.

Om BOB opnieuw volop in de schijnwerpers te plaatsen in uw stad, gemeente of politiezone staat op de website van BOB een brede waaier aan communicatiemateriaal voor u klaar. Gepersonaliseerde affiches, BOB-banners voor de website, kant-en-klare berichten en een BOB-blaasmachine kan u als BOB-ambassadeur downloaden van www.bob.be (logingegevens: zomerbob2018 (naam) en bobonderscheiding (ww)).

info@bob.be

Navigatie